Huiskamerconcert Paul Dudink

10-10-2017

Vorige week was Paul Dudink bij ons in de huiskamer en het was prachtig. Samen met Joyce speelde hij eigen nummers waar we ademloos naar hebben zitten luisteren.
Houd Paul in de gaten, want binnenkort is hij te beluisteren in de dakkas bij UrbanFarmers ๐Ÿ˜‰

Dank je wel, Paul!

Bezoek Woestijnroos 2017 #5

30-09-2017

Donderdag stond in het teken van de opening van de dorpsschool en het uitdelen van tassen.

Na een mooie toespraak van Youssef aan de kinderen werd het dorpsschooltje door Judith geopend, een klas voor kinderen uit het minderbedeelde dorp naast de Woestijnroos.

De bouw van deze school is mogelijk gemaakt door de fantastische opbrengst van de talentenveiling van de Bosbeskapel! Dank jullie wel!

Bezoek Woestijnroos 2017 #4

30-09-2017

Woensdag 20 september was het een feestdag op Woestijnroos als opening van het schooljaar.
Het bedrijf Centro Cairo steunt de Woestijnroos en geeft 1x per jaar een feest voor hun personeel, de kinderen en juffen. Er waren springkussens, lekker eten en een DJ.
Er werd de hele dag gedanst op Sammy’s Playground. Lekker in de schaduw met je blote voeten op het kunstgras ๐Ÿ™‚

Zo was de sterfdag van Sammy zoals elk jaar een moeilijke dag, maar een dag waar een hoop kinderen veel plezier aan beleefd hebben en dat is uiteindelijk toch het doel van de stichting.

Bezoek Woestijnroos 2017 #3

30-09-2017

Dinsdag 19 september stond in het teken van boodschappentassen maken. 300 stuks voor weeskinderen, kinderen van de Woestijnroos, de juffen en arme gezinnen in de omgeving.
Weeskinderen in Egypte worden zo al genoemd als zij hun vader, en daarmee vaak de kostwinnaar, verliezen. Alles komt daarna neer op de moeders en de rest van de familie, dus fijn dat we die kunnen steunen met een tas!

Bezoek Woestijnroos 2017 #2

30-09-2017

Na ons bezoek aan Vuilnisstad Mokattam op maandag 18 september, zijn we naar het Children’s Cancer Hospital in Cairo geweest.
Daar hebben we met een aantal patientjes en hun familie mogen kennismaken. In dit hypermoderne ziekenhuis behandelen zij de kinderen voor niets. Zij doen dit van donaties, ook wij hebben een donatie achtergelaten om hun goede werk te steunen.

Bezoek Woestijnroos 2017 #1

30-09-2017

Op maandag 18 september bezochten wij het Centre of Love in ‘Vuilnisstad’ Mokkatam.
In dit centrum is een school voor kinderen met een beperking. Daar hebben wij een donatie gegeven, waarvoor boodschappentassen en een uitje voor de kinderen en docenten gefinancierd wordt.

Het was erg indrukwekkend, in deze stad wonen mensen boven het vuilnis, wat zij uitzoeken en waar zij de kost mee verdienen.

Sammy’s Sweatfest 2017

09-09-2017

Sammy’s Sweatsfest ’17 was weer een memorabel feestje!
Met dank aan Adam’s Apple, Mike Marques, Bram Van Langen, The WisH Experience en Ilsha en alle helpende handjes!

Sammy’s Sweatfest 2017

Benefiet festival voor Stichting Sammy en Skatepark Sweatshop!
Zaterdag 9 september vanaf 16:00

Skatepark Sweatshop, Binckhorstlaan 271, Den Haag

Programma:

17.30u   Adams Apple
18.45u   Mike Marques
19.45u   Annabel Laura
21.15u   The Wish Experience
22.45u   Ilsha
23.30u   DJ Lamme Tonnie vs. DJ Andre

Tickets โ‚ฌ10,-

Bestel hier je tickets

Suiker en thee!

23-08-2017

Er zijn grote economische problemen in Egypte.

Aan het einde van het schooljaar hebben de kinderen van de woestijnroos thee en twee zakken suiker meegekregen, wat waren ze blij!

Jammy for Sammy

07-06-2017

Jammy for Sammy was geweldig gisteravond!
Een superfijne sfeer, relaxe mensen, mooie muziek, goede sprekers, gave prijzen en profi organisatoren!

Bedankt,
Mike Marques, Amanda_Almeida_Music, HRVST, Jonathan Cray Urbiztondo
zaak.acht, HUGH Rotterdam, Fenix Food Factory, MVRO Makers van Retailomgevingen, Pathe, Dinnershow Villa Thalia, Hotel New York Rotterdam, Thermen Holiday, Karwei Hendrik Ido Ambacht Hogeschool Rotterdam, Exitgame!

Sammy’s Open Mic

21-01-2017

The City Communications en Plan C Rotterdam ontzettend bedankt voor de fijne, geweldig verzorgde avond afgelopen donderdag 19 januari!

We hopen dat binnenkort een aantal mooie foto’s nog geplaatst worden, voor nu vast een paar leuke plaatjes!

Extra tassen met Kerst!

25-12-2016

In december 2016 zijn er weer boodschappen uitgedeeld. De economische situatie is de laatste maanden steeds moeilijker geworden in Egypte. Prijzen zijn soms verdubbeld! We praten dan over basisproducten zoals macaroni, rijst, olie en suiker en benzine . En zo wordt ook de groenten en het fruit duurder, de kip en het vlees.. Wat was iedereen weer blij met zijn tas boodschappen!! Verschillende ouders belden speciaal naar de Woestijnroos om te bedanken voor de tassen. Er waren er echt te weinig, dus heeft een juf van de woestijnroos in haar stad nog 15 tassen samengesteld en weggegeven aan de mensen die het hard nodig hebben.

Nu vlak voor het kerstfeest, wat in Egypte op 7 januari gevierd wordt, was een tas boodschappen erg welkom!

Donatie Healing Tai Chi

21-01-2017

Graag willen wij via deze weg Healing Tai chi
bedanken voor hun donatie! Op 14 januari is er bij hen een jaarlijkse goede doelen dag georganiseerd, waarbij Stichting Sammy gepromoot werd.

Dank Healing Tai chi!

Translate ยป