Tasty daddy borrelplank

Altijd weer de vraag wat je voor vaderdag zal geven aan je lieve vader … Stichting Sammy heeft een pachtige ‘Tasty Daddy’ borrelplank samengesteld. Daarmee verwen je pa én steun je een goed doel. Geniaal toch?

De Tasty Daddy borrelplank … voor pa alleen

De plank bestaat uit ‘carefully selected’ hapjes en biertje, kost €20,- en is te bestellen door een mailtje naar info@stichtingsammy.nl

De plank kan worden verstuurd (verzendkosten niet inbegrepen) of, veel makkelijker, worden opgehaald op verschillende afhaalpunten (Den Haag, Naaldwijk, Leidschendam, Elburg en Ridderkerk). Na de bestelling kunnen we kijken welke het beste uitkomt. Bestellingen zijn mogelijk tot en met 14 juni.

Deze plank is mede mogelijk gemaakt door ;

Door hun bijdrage is het mogelijk de helft van de opbrengst aan de Woestijnroos te kunnen doneren! Dank jullie wel daarvoor!