Huiskamerconcert

11-12-2015

Wat een fantastische avond was het! Nadia & Nahum vervulde de overvolle huiskamer met mooie, warme muziek. Als zij speelde was iedereen helemaal stil, heel tof!
Met de opbrengst kunnen we 40 gezinnen verblijden met een boodschappenpakket!
Volgend jaar zullen er meerdere huiskamerconcerten plaats vinden, houd de site dus goed in de gaten!

Nieuwe trampoline

02-11-2015

Nog meer schatergelach binnen de muren van de Woenstijnroos sinds de aanschaf van een trampoline! Zowel groot als klein springt, de directeur zelfs elke dag even!

De kinderen zijn er dol op, de special-needers die niet kunnen springen worden begeleid en hebben er zo ook veel lol van en genieten.

De hele Woestijnroos bedankt stichting Sammy!!
Dank donateurs!

Huiskamerconcert!

26-10-2015

Op vrijdagavond 11 december organiseren wij een huiskamerconcert in Den Haag.

Nadia&Nahum zullen deze avond optreden…nog niet zo bekend maar steengoed!

Er zijn een beperkt aantal plaatsen, dus geef je snel op via info@stichtingsammy.nl
Verdere informatie volgt nadat je je opgegeven hebt.

We hebben er zin in!

Bezoek Egypte 2015

22-09-2015

In de week voor 20 september hebben we Egypte weer mogen bezoeken. Het was een emotionele maar ook erg fijne reis.
Het was als een warm bad om weer terug te zijn in Fayoum en de kids weer te zien.
We hebben dit keer 150 tassen met boodschappen mogen uitdelen met oa rijst, olie, pasta, suiker, frisdrank, een borstel, schuursponjes en fetakaas.
Een deel van de tassen stond al klaar! Het andere deel hebben we samen gevuld.
Verschillende mensen hebben een tas in ontvangst kunnen nemen, ook dit jaar waren de weeskinderen weer aanwezig.
De school was speciaal voor onze komst eerder opengegaan. Deze week is het offerfeest, de tassen kunnen daar goed voor gebruikt worden.

Dank alle lieve donateurs! Zonder jullie was dit niet mogelijk ๐Ÿ™‚

Uitdeeldag 2015

Image 1 of 26

Tijdens het bezoek aan de school hebben we met de projectleidster gepraat over het project waarin 55 vrouwen worden ingezet om te praten over kinderen, bevallingen, trouwen, besnijdenissen en andere onderwerpen waarover niet gepraat kan worden. Dit project is vorig jaar gestart. Het was schokkend om te horen wat er nog allemaal gebeurt in Egypte, het was goed om te horen dat er wel zoveel aandacht voor is en dat dat ook gesteund wordt door de regering.

Naast het bezoek aan Fayoum hebben we ook Sammy bezocht en zijn graf voorzien van een steen met zijn naam. Het was fijn om dat na 10jaar te kunnen doen.

Spullenverkoop Valkenboskerk

26-07-2015

Op 20 juni is er een spullenverkoop in de Valkenboskerk geweest, de kerk moest verleden jaar noodgedwongen sluiten in verband met bezuinigingen. Stichting Sammy is uitgekozen om de opbrengst aan te doneren. Er is een geweldig bedrag opgehaald goed voor tenminste 30 voedselpakketten! Valkenboskerk en bezoekers, dank jullie wel!

Jaarverslag 2014 online

26-07-2015

Het financiele jaarverslag van Stichting Sammy staat online en is hier te downloaden. We staan er goed voor en hopen in 2015 weer mooie momenten op en om de Woestijnroos mogelijk te maken.

Stiching Sammy op de vrijmarkt.

27-04-2015

Gister een hele goede koningsbraderie gedraaid.Het was leuk publiek,mooi weer en een prima plek in Rotterdam.Alle vrijwilligers,kopers en belangstellenden bedankt voor jullie inzet!

Stiching Sammy’s Gentelmens Agreement!

04-04-2015

De Gentlemens agreement is de manier om iets goeds voor iemand te doen en het goede doel te steunen!
Als je iets aardigs doet kun je een kaartje aan die persoon geven die dan Stichting Sammy financieel steunt voor jouw goede daad.

Denk hierbij bijvoorbeeld aan:

– boodschappen meenemen
– op de kinderen passen
– een lift geven
– auto uitlenen
– of iets anders heel liefs ๐Ÿ™‚

Dus jij doet iets goeds voor een ander en Stichting Sammy
Als je wat kaartjes wilt, laat het ons weten.

Dank jullie wel!

Translate ยป